недеља, 19. октобар 2014.

"МОЈ ЖИВОТ" ОД НЕКОГ ДРУГОГ - Марк Стренд

Све сам покушао али ти ме избегаваш.
Оставих зделу с млеком на столу да те кушам.
Ништа. И новчаник оставих, пун новца.
Сигурно ме мрзиш због тога. Никада ниси дошао.

Седао сам наг за писаћом машином, у нади да ћеш ме
оборити на под. Играх се са својим да те узбудим.
Досада ме одвела у сан. Понудио сам ти своју жену.
Ставио је на сто, раширио јој ноге. Чекао.

Дани пролазе. Исцрпљена светлост пада као завој
преко мојих очију. Можда нисам леп? Беше ли ико
тако с тугом? Бесмислено је сећи вене. Моје шаке
би отпале. И какву бих наду тада имао?

Што те нема? Морам ли бити неко други да бих
те добио? Морам ли написати "Мој живот" као неко
други?
"Моја смрт" као неко други? Слушаш ли?
неко други је стигао. Неко други пише.

Нема коментара:

Постави коментар