уторак, 30. децембар 2014.

ВАЖАН ПОСАО - Александар Алан Милн (Енглеска)

Замишљам да сам колачар, ал` капе немам ја,
Ни кецеље, ни прибора... Ко да ми све то да?
Свеједно, бићу поштар тад! Не, бићу димничар!
Ни сам већ не знам шта сам све, а то је смешна ствар!

Тек
Све укруг
И све укруг
И све укруг се крећем,
Као трола
Око стола
По соби шећем:
Сад сам путник покрај Нила
И бежим од крокодила,
Сад сам слон
И јурим слона,
А тај слон
Другог слона,
Док дотични слон
Стварно није ОН...

Тако
Све укруг
И све укруг
И све укруг се крећем.
Замишљам да сам разводник "Извол`те другарице!"
Или сам лекар хитно зван због неке кијавице;
Са крова на кров скакућем ко прави димничар,
Ни сам већ не знам шта сам све, а то је смешна ствар!

Тек
Све укруг
И све укруг
И све укруг се крећем,

Као трола
Око стола
По соби се шећем:
Замишљам да сам псетанце са језиком до пете;
Замишљам да сам камила
И тражим другу камилу,
А ова другу камилу,
А та последња камила
Тражи нестало дете...

Тако
Све укруг
И све укруг
И све укруг и све укруг
И све укруг
И све укруг се крећем.

 

Нема коментара:

Постави коментар