четвртак, 14. јануар 2016.

ПОХВАЛА КАТАЛУЊЕ - Гиро Рикије

Кад звезда није хтела
да ми дама срећу да
нит моја жеља врела
неко друго лице зна
кренућу крока смела
пут љубави праве ја
ту где се шири цела
Каталуња срећна та
с Каталонцима врлим
и са дамама врсним.

Јер љубав част и име
радост и мир и сање
ум и дух и мир с тиме
леп говор лепо стање
где срдачно све приме
и учтивост и знање
све то да бодрећи ме
Каталуња, не мање
с Каталонцима врлим
и са дамама врсним.

Стог учит имам разлог
обичаје њине
да ме мој Лепи Залог
сачека из даљине
и овако ме малог
штити од смртне тмине
да ми брод поврх дна злог
до Каталуње мине
с Каталонцима врлим
и са дамама врсним.

Не схватим ли међ` њима
да Амор бодри оне
у којима бола има
нека ме у гроб склоне
јер он ме у тим злима
прогнао из Нарбоне
стог бежећ грем пре зима
до Каталуње оне
с Каталонцима врлим
и са дамама врсним.

Шта ми то љубав пречи
те мисли су ме стрле
и она ме тек лечи
тих који лажно грле
и пошто срце клечи
крај наде већ умрле
крећем одмах без речи
до Каталуње врле
с Каталонцима врлим
и са дамама врсним.


Нема коментара:

Постави коментар