уторак, 12. јануар 2016.

АНТИ-КАНСО - Салх д`Ескола

Право је чудо ведру песму чути
и кад Амор није зао и љут.
То кажем ја низ стрм идућ пут
и мртву драгу појем задњи пут
с мање знања
но тај што на ветру лови лист жут
док опада с грања.

Зашто је зовем мртвом, кад жива
и здрава, дивља спрам мене бива;
питао бих ал` не знам шта скрива
да л` ће мени бит гостољубива
јер најмања
жишка ужга љубав у сва ткива
и сва друга ткања.

Мислим, и то имам у накани,
треба злој се осветит драгани
мада може сам себе да рани
ко с Амором пре се у одбрани
и прегања
и знам добро треба скрит п страни
сва лоша делања.

Тек њу хоћу ал` како до циља
кад преда мном увек је пар миља
нек тај што ће за ме до мог миља
поручи ми је л` сад крај насиља
и тих стања
кад се не зна је л` Амор спас збиља
ил` вал што жал бања.

Нема коментара:

Постави коментар