среда, 13. јануар 2016.

ЉУБАВНА РАДОСТ - Пер Видал

Волим време пуно свежег хлада
волим благост долазећег лета
волим цвеће сред зеленог сплета
волим птицу која песму склада
волим места куд разум узлети
ал` још су ми дражи ти сусрети
јер ускоро стиже сласт весела
што је владар мог ума и тела.

Љубав да ми радост и нада
љубав нежно поред мене лета
љубав мене издваја из света
рад љубави занесен сам сада
рад љубави пребивам у сети
љубав ће ми све моћи узети
част и младост буди љубав врела
ја љубављу равнам своја дела.

Сласт је Госпо за ме ваша влада
и сласт су ми сва сећања света
сласт је за ме љупкост вашег крета
у сласт ми је ваш говор пун слада
сласт је за ме гледат ваш лик свети
и сласт ми је ради вас умрети
сласт је што сте на ме мислит хтела
и сласт ми је ова љубав цела.

Бог вас чува Госпо јер сте млада
ал` нек сломи завидљивца клета
Бог ме чува јер сам вам до пета
ал` нек зато подли злобник страда;
Бог ће часне и добре век хтети
ал` нек стрепи неискреник клети
јер Бог штити верност срца врела
ал` не душу што се лажно клела.

Госпо желим да вас видим када
Госпо жудња та у срцу цвета
Госпо ја сам ваш сужања пун сета
Госпо ви сте највећа награда;
Добра Госпо ваш роб сам заклети
Госпо само ви сте у памети
Госпо молим слијте сен с мог чела
Госпо кад би милост ми донела!

Радост верна љубавна и рада
радост која свему да полета
радост што је од неба отета
ваша радост што животом влада.
Од вас радост неизмерна лети
и она ће радост ми донети
јер у духу буди среће врела
радост што је од вас долетела!

Нема коментара:

Постави коментар