понедељак, 11. јануар 2016.

ТЕНЦОНА - Елије од Усела

с Емериком од Пегулана о задатој речи

ЕМЕРИК ОД ПЕГУЛАНА

Елије дајте ми савет
због те мени од свег драже
јер ја с њом ћу спават - каже -
мада дао сам свој завет
и да више него сав свет
целов и њен додир вреде;
реците је л` сред те беде
боље д трпим и да ту
чекам ил` згазим реч дату.

ЕЛИЈЕ ОД УСЕЛА

Емерик чујте ме опет
легнете л` с њом то најблаже
чините, тек луде траже
другде оно што им отет
нико не може нит однет;
јер да с дамом сам што хтеде
са мном лећи не бих гледе
тог оклев`о у том сату
макар згазио реч дату.

ЕМЕРИК ОД ПЕГУЛИНА

Елије ви ми к`о шерет
савет дасте овај сада
зло је ко се тако влада
за такве је љубав терет
познам који ће се све клет
Бога губећи и даму
погазивши реч у пламу
јер пре веран сам свом злату
нег да газим реч задату.

ЕЛИЈЕ ОД УСЕЛА

Емерик а ви сте пре клет
што вас таква држи нада
ја бих с том што ми је рада
првао ишао у кревет
починивши чуда девет!
После плак`о бих у сраму
за опрост њу молећ саму
чак бих у хаџија јату
крен`о жалећ реч задату.



Нема коментара:

Постави коментар