четвртак, 14. јануар 2016.

ТЕНЦОНА - Сордело из Гоита

с трубадуром Жаном од Албисона

-Реците ми, је л` тачна вест,
Сордел, да волите туђ дар.
-Жан кад љубави то гест јест
туђу жену одбит зар?
-Сордел, јад вас, кажу бар,
гна да жонглер сам тек да жар
свој кажем о својој дами.

-Ако нисте жонглер, како,
Сордел, маркиз да кревет вам?
-Жан, ту сам се ја примак`о
да песми вредност већу дам.
-Сордел, такав жонглер сте, знам
ко вас прати ноћу, дању.
-Жан, љубави бранећ плам,
дам дар, и све сам у стању.

-Сордел, не знам да л` шта дасте,
ал` глас тек молбен чујем ваш.
-Жан, нећу крит, ви из касте
жонглера сте дрских баш.
-Сордел, ваш просјачки плашт
и штап, зна сва Ломбардија.
-Жан, ту лаж и изазов ташт
зар порицат морам и ја?

-Сордел,узвраћате живо,
к`о жонглер искуством јак.
-Жан, узвраћам ја учтиво
кад ме питају учтиво.
-Сордел, није вам баш драг брак,
не бих у то се упушт`о.
-Жан, ја љубави добих знак
њен, и ту не желим друштво.

Нема коментара:

Постави коментар