четвртак, 14. септембар 2017.

ГДЕ РАСТУ ДИВЉЕ РУЖЕ - Ник Кејв

Зову ме Дивља Ружа
А име ми је Елајза Деј
Не знам зашто ме зову тако
Кад име ми је Елајза Деј

Још од првог дана знао сам да је то она права
Док се смешила и пправо ме у очи гледала
Јер усне су јој боју ружа имале
Ружа што расту доле крај реке, дивље и крваве

Када је покуцао на моја врата и у собу ушао
У његовом чврстом загрљају моје дрхтање је престло
Био ми је први и руком је пажљивом
Сузе што су ми текле низ лице нежно брисао

Другог дана донео сам јој цвет
Никад нисам видео жену лепшу од ње
"Знаш ли где расту дивље руже?" питао сам је
"Тако љупке, црвене и слободне"

Другог дана донео ми је црвену ружу
Рекао је: "Хоћеш ли ми дати своје несреће и своје туге?"
Климнула сам главом лежећи у кревету
А он је питао: "Хоћеш ли поћи са мном да ти покажем руже?"

Трећег дана одвео ме је до реке
Показао ми је руже, пољубили смо се
И последње што сам чула је његово мрмљање
Кад је, с каменом у руци, стао иза мене, смешећи се

Последњег дана одвео сам је тамо где расту дивље руже
Лежала је на обали где се ветар као лопов прикрада
Љубећи је за растанак рекох: "Све што је лепо мора да умре"
Сагнух се и међу њеним зубима засадих ружу тада

Нема коментара:

Постави коментар