четвртак, 14. септембар 2017.

ПЕСМА О ПЛАЧУ - Ник Кејв

Иди сине, иди до реке
И види жене што тамо плачу
Затим иди у планине
Где су мушкарци, и они плачу

Оче, зашто све те жене плачу?
Плачу за својим мушкарцима
А зашто онда сви ти мушкарци плачу?
Они им узвраћају плачем

Ово је песма о плачу
Песма у којој се плаче
Док сви мушкарци и жене спавају
Ово је песма о плачу
Али ја нећу плакати дуго

Оче, зашто сва та деца плачу?
Та деца само лију сузе, сине
Зар само лију сузе, оче?
Да, истински плач тек треба да дође

Ово је песма о плачу
Песма у којој се плаче
Док сва деца спавају
Ово је песма о плачу
Али ја нећу плакати дуго

О оче, зар и ти плачеш?
Као да сам ти лице влажно од суза додирнуо
О, извини, извини оче
Нисам знао да сам те толико повредио

Ово је песма о плачу
Песма у којој се плаче
Док тонем у сан
Ово је песма о плачу
Али ја нећу плакати дуго
Не, ја нећу плакати дуго


Нема коментара:

Постави коментар