четвртак, 14. септембар 2017.

НИЧИЈА ДРАГА - Ник Кејв

Проучавао сам свете књиге
Покушао да одгонетнем тајну Исуса Христа, спаситеља
Читао многе песнике и критичаре
Проучавао књиге о људском понашању
Пропутовао сам читав свет
Тражећи одговор који ми је стално измицао
Не знам зашто, и не знам како
Али она више није ничија драга

Волео сам је и ваљда је још увек волим
Њено лице видим кад ме обузме оно чудно расположење
Тече ми кроз вене и дише ми под кожом
Видим њен поглед дивље звери, њену тамну косу
Њене усне с укусом зиме, хладне као камен
Да, био сам њен човек
Али постоје ствари које чак ни љубав не прашта
Држао сам је за руку, али њене руке нема сада
Не знам како и не знам зашто
Али она више није ничија драга

Ево њене хаљине коју сам највише волео
С плавим љубичицама извезеним на грудима
А ево и мојих писама
Која је дугачким прстима на комадиће исцепала
Био сам њен човек окрутног срца
И мада сам покушао да истерам њеног духа
Осећам како ми тече кроз тело, чак и сада
Не знам зашто, и не знам како
Али она више није ничија драга

Нема коментара:

Постави коментар