четвртак, 14. септембар 2017.

ПУСТИО САМ ЉУБАВ ДА УЂЕ - Ник Кејв

Очај и Превара, ти ружни близанци Љубави
Покуцали су на моја врата, пустио сам их да уђу
Драга, ти си казна за све моје пређашње грехове

Пустио сам љубав да уђе

Врата су тек одшкринута, али љубав је била оштроумна и
храбра
Живот ми је пролетео пред очима, био је то стравичан призор
Доживотна робија, уклањање свечарских папирића са пода
бетонске рупе

Пустио сам љубав да уђе

Везали су ме, ућуткивали и мучили
Проша сам кастрацију и лоботомију
Али ниједан мучитељ није био лукаво прерушен

Пустио сам љубав да уђе

О Господе, шта см ти скривио
Не остављај ме овде самога
Где су моји пријатељи?
Где су нестали?

Зато, ако седиш потпуно сам и чујеш куцање на вратима
И учини ти се да све то много обећава, сети се мојих речи,
другар
Јер горе је бити љубавник Љубави, него љубавник који презире 
Љубав

Пустио сам љубав да уђе

Нема коментара:

Постави коментар