четвртак, 14. септембар 2017.

ПЕСМА О БРОДУ - Ник Кејв

Доплови својим бродовим до мене
И поруши мостове за собом
Ми стварамо једну малу историју, малена
Свакип пут кад дођеш

Дођи пусти своје псе на мене
И нека ти коса пада низ леђа
Помало си тајанствена
Сваки пут кад дођеш

Разговарамо по читаву ноћ
Разјашњавамо своја морална убеђења
Али када допужем у твоје наручје
Све се руши

Доплови својим бродовима до мене
И поруши мостове за собом
Ми стварамо једну малу историју, малена
Сваки пут кад дођеш

На лицу ти сена туге
Јер знаш да се ближи време
Када ти морам одузети крила
А ти, ти мораш покушати да летиш

Доплови својим бродовима до мене
И поруши мостове за собом
Ми стварамо једну малу историју, малена
Сваки пут кад дођеш

Дођи и пусти своје псе на мене
И нека ти коса пада низ леђа
Помало си тајанствена
Сваки пут кад наиђеш

Нема коментара:

Постави коментар