среда, 13. септембар 2017.

ЦРНИ КРАЉ ВРАНА - Ник Кејв

Ја сам краљ врана
Ја сам црни краљ врана
Чувари дремљивог жита
Бам! Бам! Бам! Чекићи се распричали
Ексери се распевали. Певају тако слатко, дубоко.

Чују се у долини, где живе сакати и слепи
Из трбуха долине пењу се на брдо
Обувају просте црне чизме и одлазе.

"Направио сам само један једноставан покрет
Скочили су и приковали га за моју сенку
Курва је био тај мој покрет
Знате, моја сенка је од дрвета."

А олуја бесни Олуја бесни Шиба по мени

И још сам ту, вртим се и кад сви остали оду
Још сам ту вртим се и кад сви оду
Још сам ту, вртим се препуштен сам себи
Сви косови су одлетели! Сви су се завртели!

Ја сам црни краљ врана, чувар погаженог жита
Ја сам црни краљ врана, нећу то више понављати
А киша пада из дана у дан, Господе
И спира моју одећу
Подигао сам руке, предао се
Једној групи врана
Ја сам црни краљ врана, нећу то више понављати

Круна од трња и краљевски рубин на свакој бодљи
А бодље се накострешиле О Боже, Боже

А олуја бесни, олуја бесни, шиба по мени

А ја сам још увек ту, вртим се и кад сви други оду
Још сам ту, вртим се и кад сви оду
Још сам ту, вртим се препуштен сам себи
Косови су одлетели и ја сам потпуно сам

Ја сам црни краљ врана
Чувар заборављеног жита
Краљ! Краљ! Ја сам краљ ничега
Чекићи се распричали, ексери се распевали
Трње га окрунило, копља полетела
Вране се ругају Жито се повија
А олуја бесни, бесни, шиба по мени
Шиба по мени

Нема коментара:

Постави коментар