среда, 18. октобар 2017.

КАД СМО СЕ РАСТАЛИ - Џорџ Гордон Бајрон

А кад смо се ми растали
У ћутању и сузама
И већ, тешка срца, знали
Да то траје годинама...

Твој пољубац хладан беше,
Твоје лице бледо поста;
Ах, ти часи ми донеше
Бол што још у души оста.

Хладна роса која паде
По мом челу - сад ме сећа
На растанак и на јаде
Које срце још осећа.

Обећања лажна беху,
Слава лажни вео скида.
Помињу те у подсмеху,
И ја патим од твог стида!

А кад чујем твоје име,
Ко да смртно звоно да га -
Дрхтај срца дође с њиме...
О, зашто је тако, драга?

Други ништа и не слуте
Да те знадем од њих више....
Дуго, дуго жалићу те...
Жалићу те и одвише!

Тајна љубав нас састави,
Тајни јад ми душу мути:
Зашто све то заборави`
Како мога обманути?

Ако бих те опет срио
Некад - док још бол ме слама
Наш би поздрав опет био
У ћутању и сузама.

Нема коментара:

Постави коментар